Post by checktellgadebi on Feb 3, 2022 22:23:34 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hungry Dragon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hungry Dragon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod många ädelstenar ▞▞▞
▞▞▞ Hungry Dragon 2022 version ▞▞▞
Den är bra och roligt,spännade
HUNGRY DRAGON CAFE, Nizjnij Novgorod - Omdömen om ...
Spelade spelet i ungefär två veckor. Tappade lite kontanter. Jag njöt verkligen av spelet. Sedan bröt spelet. Det skulle inte ladda. Bara en grå skärm med blinkande färger. Hittade ingen annan lösning än att installera om. Alla framsteg gick förlorade. Alla köp gick förlorade. Stödet uppgick till nåja. 6 dagar för att få svar. Cirka 5 timmar att svara på recension som vill att jag ska skicka in en annan biljett. Att tvinga använda FB för att spara kommer inte att fungera för dem som inte vill använda FB.
Jag ladaner spelet för min bror sade men jaggillar de lite
Hungrig drake (Hungry Dragon):. I det här spelet kommer du att vara - en liten punkt, måste du mata den gyllene ägg. Bodi på skärmen med musen och försök
Det här spelet fortsätter att krascha på mig efter bara några minuter av mig. Det är ett fantastiskt spel, men jag tappar också alla mina framsteg varje gång det kraschar. Jag önskar verkligen att det skulle fungera ordentligt 😭
Jag gillar verkligen spelet, det är en fantastisk tidpassare. Men det suger att det tar så lång tid att komma till de stora drakarna som hjälper dig att upptäcka området längre, det finns många väggar som du inte kan bryta för att komma till de andra områdena. Det skulle vara fantastiskt om du kunde komma till de större drakarna lite tidigare.
Jag har spelat det här spelet flera gånger, jag önskar bara att det fanns andra kartor helt att utforska istället för samma jättekarta. Och att det inte är så lätt som det är att dö. Det är som att svältmätaren faller så snabbt.
Åka runt nästan som ett annat spel lag tycker om äter
Älskar det här spelet men det kraschar ofta, speciellt när jag försöker lösa in mina belöningar, nu kommer spelet inte att laddas alls, försökte avinstallera och installera om flera gånger, det fungerar fortfarande inte, jag är inte den enda som har det här problemet. roligt spel men inte mycket bra om jag inte kan spela det, jag skulle tro att tillverkarna skulle åtgärda problemet. Nu dyker ett Facebook-inloggningsmeddelande upp var tionde sekund under spelet.
Ok, det här är vad jag hatar jag spelade det här spelet förut och har alltid sparat mina framsteg och jag bestämde mig för att installera om så varför jag inte har mina sparade framsteg jag var i M drangons sortimentet jag hade den japanska draken och jag kunde inte få mig framsteg tillbaka betalade jag också $100 dollar i det här spelet wow my Id Is Magmableeder
Hungry Dragon: Amazon Edition - Hitta bästa pris på Prisjakt
KUL RAMPAGE
Det här spelet är absolut roligt att spela. Jag tänkte ursprungligen ge det här spelet 4 stjärnor eftersom det blir lite utmattande på tummarna, men jag är så glad att det här spelet har stöd för kontroller. tack så mycket för det👍. En sak till som jag skulle älska om ni kunde lägga till en drake med King Ghidorah-tema i framtiden som skulle vara fantastisk 😍!!!
Sarel, a power-hungry dragon, stole the book "Dark Omens" causing the activation of an ancient inter-dimensional portal located north of Lumina,
Det är ett riktigt bra spel, missförstå mig inte! Men det är för svårt att hitta mat och föremålen är för dyra och sånt. Jag älskar också grafiken. Jag gillar inte att så mycket mat är för andra drakar, tänk om folk inte har råd? Men jag älskar hur fåglarna samlas och när du äter dem är det tillfredsställande. Jag skulle rekommendera detta spel om du vill ha en utmaning.
Hajvärlden var bättre. Kannan är OP och jag kan aldrig undvika honom, spökgrisarna slår mig hela tiden och varenda drake är efter mig. Det finns för många fiender. Bra jobbat spel, du gjorde ett bra spel hemskt. 1/10. Dessutom är det dumt att få tag på ädelstenar! Från grisar? Verkligen? Det är så dumt och original. Försök bättre nästa gång. Eller nästa gång är de inte jag nästa gång. Det är inte ens relaterat till Hungry Shark World ALLS! Drakar? Mer som skräp. Det här spelet är hemskt. Överskattade!
När du har en större drake, få kameran att zooma ut mer och justera träffrutorna. Med större drakar är det lite svårt att säga vad som finns framför dig eftersom draken tar upp mycket av skärmen. Ett roligt spel att spela när du är på språng.
Mycket välgjorda och trevliga, bra turneringar och de konstanta säsongerna är ett plus! Älskar mängden uppdrag och skillnaden mellan dem! Fast kanske lägga till ett sätt att se annonser för lite guld? Har inget emot att använda ädelstenar för att få dem men det tar ganska lång tid. Runt om ett fantastiskt spel som är bra att fortsätta spela i flera veckor.
Spelet är väldigt bra men jag slutade spela eftersom det stod att uppdatering jag försökte göra det men uppdateringsikonen finns inte där det står bara spela och jag är irriterad över att jag gjorde fem stjärnor men det problemet stör mig, vet någon hur man fixar Det?!?!
BH-app
Yeeees
Det är ett fantastiskt spel, missförstå mig inte, men det här är en spin-off av Hungry Shark, eller hur? Ja, spelen är bra och allt, men i stort sett varenda detalj om det här spelet görs bättre i Hungry Shark World! Vilket verkligen suger eftersom jag älskar drakar och jag känner mig som drakspel så bra och högkvalitativa som dessa är svåra att få tag på i App Store. Det är bara en lite mindre bra version av Hungry Shark World, men den förtjänar ändå ett spel, den är ganska fin i sig själv.
bra spelupplägg en del lönar sig för att utöka element men hey det fungerar gratis. Även om jag för tillfället är upprörd förlorade jag alla mina drakar och mina husdjur och molnsparande kommer inte att aktiveras, kommer säkert inte att slösa mer pengar här om de inte kan ge mig tillbaka mina drakar baserat på prestationerna, det står att min profil är upplåst dvs draconis
Begär förmycket information och tillgång till media
Det här spelet är ganska roligt. Jag älskar det, det här är ungefär som Hungry Shark-spelet, men bättre! Det finns en mängd coola drakar, och du kan andas eld! Men jag tryckte på Dely på något som man måste trycka tillåt på av misstag så nu går det inte. Så jag var tvungen att ta bort den och installera om den.
Riktigt roligt spel. Det är som Hungry Shark men med drakar. De enda problemen jag har med det är det faktum att det bara finns en karta att utforska jämfört med Hungry Shark Worlds 4, och att varje ny drake vänder sig till XXL eller !!! storlekar vilket är konstigt eftersom det bara är cirka 2 eller 3 från små till stora storlekar. Hungry Shark är ganska lik denna men åtminstone i World släppte de några hajar i mindre storlekar som Echo, Drago och även små hajar som Spike och Heidi.
Var kul i ungefär en minut. Inget djup, efter att ha flugit runt och ätit upp allt blev det riktigt tråkigt varje nivå kändes likadant, bara ett riktigt fantasilöst spel. Mycket besviken.
Grymt spel. Jag älskar att flyga drakar och att äta alla dessa små fåglar, gremlins och gyllene får. Jag kan anpassa nivån av grafiskt våld till min tolerans (som är låg) och njuter av att äta det som stör mig. Inklusive andra drakar! Det är roligt att avancera genom nya territorier och bränna de underbara bestarna och magiska skogarna. Jättekul för mitt barnbarn också! <3
Okej, så, här är min erfarenhet. Underbar grafik. Något av det bästa jag sett i ett mobilspel faktiskt. Många nya drakar att samla och massor av områden att upptäcka. Och trots allt det blir spelet väldigt snabbt tråkigt. Enligt min mening, när du har en stor drake eller högre, blir spelet intetsägande. Det känns inte som att det finns något syfte. Det betyder inte att jag ogillar spelet. Men jag tror att det behövs mer. En kampanj? Kapitel där du slåss mot massor av andra monster, drakar och bossar?
Det är ett bra spel. Irriterande att du måste låsa upp varje enskild drake för att gå vidare till nästa (som att du inte kan hoppa över en drake ens i samma storleksnivå (om du inte vill betala riktiga $)).
Grymt spel! Jag har bokstavligen inga klagomål alls. Jag önskar bara att drakar var mindre svåra att få tag på men det är inte så illa. Bra jobbat utvecklare!
Inget sätt att spara utan Facebook-konto. Många människor i USA tar bort sina Facebook-konton på grund av missbruk av integritet. Min är redan borta. Hungry shark world och Hungry Dragon kräver att Facebook sparar alla inköp eller framsteg du har gjort. Ingen deal. Jag skulle spela om de skulle ansluta till Google play sparar.
Fortsätter att krascha på min telefon. Roligt spel oxå! En sak som jag tycker du bör ändra är hur många mynt som krävs för att köpa nästa skikt av drakar. Jag behöver 260 000 mynt för att köpa den första av 3 drakar i L-nivån. Jag ligger på typ 110 000. Stäng eller hur? FEL! du gör bara som i bästa fall 2k mynt varje runda du går och det är vid en runda på 700 000 poäng.
The hungry dragon. STUDY ... The hungry dragon. Den hungriga draken. spoon. sked. noodles. nudlar. biscuit. kaka. Sets found in the same folder
"Daniel Remar har nu släppt sitt uppskattade arkadspel i en PC anpassad ... in a candy factory in space that has been invaded by hungry alien furballs.